donderdag 14 januari 2016

Acteur Alan Rickman overleden!

Vandaag bereikte mij via verschillende media het nieuws dat acteur Alan Rickman op 69-jarige leeftijd is overleden. Toen mijn vriend vanavond thuiskwam, dacht ik hem een nieuwtje te kunnen vertellen, maar ook hij had het trieste nieuws al vernomen. Niet dat we Alan persoonlijk kennen, we zijn hier wel allebei fan van Harry Potter! Rickman speelde immers in deze films de rol van professor Severus Sneep.



Wil je nog iets meer weten over die zeer getalenteerde acteur? Dan verwijs ik graag naar mijn ander blogje Gietjes Boekies en Movies. Daar vertelde ik nog heel wat meer over Alan Rickman. Neem snel een kijkje achter deze link.


Bron:
* http://www.hitfix.com/blogs/awards-campaign/posts/alan-rickman-clarifies-just-how-much-j-k-rowling-told-him-about-snapes-fate-in-the-harry-potter-series

Geen opmerkingen:

Een reactie posten