dinsdag 15 maart 2016

Lea Rue, een 'product' van The Voice

Op vrijdagavond kijk ik graag naar 'The Voice' op VTM. Een ideaal programma om even te relaxen of om mij achter mijn strijkplank te posteren ;). Een film is bij dit huishoudelijk klusje moeilijk te volgen, maar een muziekprogramma is ideaal.

Soms passeren er eens bekende mensen en tijdens deze jaargang neemt er zelfs een neef van een vriendin van mij deel. Ik denk dan ook dat het de eerste keer zal zijn dat ik ook effectief eens op iemand zal stemmen ;). Anders ben ik op dat gebied niet zo fanatiek.

Tijdens aflevering 3 van dit seizoen passeerde Janna met haar eigenzinnige versie van Hey Ya! van Outcast.


Onmiddellijk een schot in de roos en echt mooi om naar te luisteren. Maar ze kreeg vooraf dan ook al de steun van een vorige deelneemster en het is over haar dat ik het nog even wil hebben.

Emma Lauwers nam vorig jaar deel aan de zangwedstrijd en wist toen ook heel snel de juryleden van haar talent te overtuigen. Ze won niet, maar ze bouwt sindsdien wel aan een carrière in de showbizz.


Ze ging op zoek naar een goeie artiestennaam en kwam uit bij Lea Rue. Onder deze naam bracht ze vorig jaar de single 'I can't say no!' uit.



Daarnaast werkte ze ook al samen met Lost Frequencies, een Belgische dj-producer.



Bronnen:
* http://www.gva.be/cnt/aid1582831/emma-van-the-voice-ik-hoor-mezelf-niet-graag-zingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten