vrijdag 11 maart 2016

Nieuwe interessante link!

Heel veel sites en blogs rond weetjes bestaan er niet en daarom hoop ik ooit nog aan wat populariteit te winnen. Ik heb echter wel nog wat geduld :). Met Gietjes Corner ging het immers ook niet meteen hard. Na een aantal jaar achter de computer en mijn bureau te vertoeven, heb ik intussen wel al meer dan een half miljoen bezoekers over de vloer gehad en zijn er toch gemiddeld een duizendtal pageviews per dag voor mijn onderwijsblog. Niet slecht vind ik dat! Dat is natuurlijk ook de bedoeling met Gietjes Weetjes en Gietjes Boekies en Movies. Dromen is immers gelijk aan leven voor mij :).

Dit gezegd zijnde, wil ik het vandaag nog eens over een website hebben. Heel veel weetjes kom ik zelf tegen of zoek ik via het net of in boeken op, maar in mijn zoektocht stuit ik ook vaak op goeie websites die net als ik interessante weetjes aanbieden. Het is niet mijn bedoeling om die klakkeloos over te nemen, maar ik wil die slimme plekjes natuurlijk wel graag met jullie delen. Zo schreef ik hier onlangs een ezelsbruggetje over de landen van Midden-Amerika. Ik weet dat er heel wat zo'n trucjes bestaan, maar waar vind je die in godsnaam? De populairste vind je wel via Google, maar ik neem aan dat er nog veel meer ezelsbruggetjes bestaan. Zo kwam ik vandaag op de site ezelsbruggetje.nl terecht.


Niet alle ezelsbruggetjes zou ik opslaan, maar er zitten zeker heel bruikbare dingen tussen. Alles is ook in categorieën ondergebracht zodat je meteen een selectie kan maken als je naar iets op zoek bent. 

Heel veel lees- en leerplezier en tot morgen! Weekend of geen weekend, we blijven doorgaan ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten