woensdag 2 november 2016

Hoe hou ik die zwarte vogels uit elkaar?

Zomaar iets overnemen van iemand ander z'n hand, dat doe ik niet. Daarom deel ik vandaag gewoon een linkje. Ik ontdekte het via Facebook en vond het wel interessant. Ook de tekeningen vind ik leuk. Het is immers stiekem een droom van mij om later een eigen kinderboek te schrijven en daar zelf leuke, grappige illustraties bij te maken. Maar wanneer ik dat precies wil gaan doen, dat weet ik niet. En nog een belangrijk - niet over het hoofd te zien - detail: aan dat schrijf- en tekentalent moet ook nog gesleuteld worden :). Plannen genoeg dus, maar vandaag gewoon een vogelweetje!

Bij de volgende link kan je terecht om het verschil tussen zes zwarte vogels te leren kennen: ze hebben het over de merel, de zwarte kraai, de roek, de kauw, de raaf, de meerkoet en de ekster.



Bron:
* https://zondagbosdag.wordpress.com/2016/09/05/22-vogelen-voor-beginners-6-zwarte-vogels-snel-herkennen/

1 opmerking: