dinsdag 1 november 2016

Twee bekende gezichten zonder naam

Ik zie wel heel veel mensen en bekende gezichten passeren op het net, maar ik kan er niet altijd een naam bij plakken. Daarom vind ik het handig om het een en ander op mijn blogje bij te houden. Op die manier kan ik snel aan de info waar ik naar op zoek ben. Vandaag heb ik het even over twee actrices. Alom bekend dat wel, maar ik kon nooit de juiste naam aan de juiste dame plakken.

Charlize Theron


Charlize Theron werd geboren in Zuid-Afrika op 7 augustus 1975. De actrice won al behoorlijk wat filmprijzen, onder andere een Zilveren Beer en een Golden Globe. De enige film die ik met haar tot nu toe zag was 'The Italian Job', maar ze speelde ook mee in 'Monster', 'Hancock', 'The Road',...

Uma Thurman


Uma Thurman is een Amerikaanse actrice die in 1970 werd geboren. Uma is één van de namen van de hindoeïstische moedergodin Parvati. Ze werd vooral bekend door haar rollen in 'Kill Bill'.


Bron:
* http://fullhdpictures.com/charlize-theron-hq-wallpapers.html/charlize-theron
* https://www.pinterest.com/pin/844213892618961695/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten