maandag 16 januari 2017

Een raadseltje voor zesjarigen...

In een quiz komt het wel eens vaker voor dat je een raadseltje moet oplossen. Ik vind dit elke keer weer erg leuk en wat voel je je slim als je weer eentje hebt opgelost. Maar wat als je het echt niet ziet en je binnenin een heel vervelend gevoel voelt opborrelen? Dan kan het wel eens zijn dat ik met een flinke deuk in mijn ego naar huis ga ;).

Om dit te vermijden wil ik hier dit jaar ook af en toe eens een raadsel plaatsen. Op die manier wordt het risico dat ik een raadsel echt niet snap, steeds kleiner en wordt mijn ego misschien wat minder gekwetst ;). Vandaag een raadseltje voor zesjarigen. Eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, maar tegelijk ook weer niet simpel. Eens je het ziet, ja, dan is het easy... maar ik zag het natuurlijk niet :).



Benieuwd naar de oplossing van het raadsel? Kijk dan snel onder de volgende link!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten